måndag 21 juli 2008

Har haft en rehab period!

Nu var det länge sedan jag hade extensions, har haft en riktig rehab period för mitt hår.
Har inte färgat, plattat eller haft löshår.
Har bara vårdat det med bra inpackningar och produkter.
Det har blivit mycket friskare, men just nu ser jag förjävlig ut, min utväxt är superlång.
Så jag tänkte ta och fixa det snart :)
Brukar alltid köpa hår från samma tjej, Anna heter hon tel: 070 332148. Jag är superkräsen och det är det enda som jag tycker duger.
Brukar köpa ett ljust hår, nr10 och sedan lägger jag en Wella toning på, 9/16.
Då får jag den där perfekta mörkblonda färgen på det. :)



Sen måste jag tipsa er om den här produkten, den bearbetar håret på djupet och är en live in repair kräm.
Schwarzkopf BC bonacure hairherapy


Måste också varna er för olika glans produkter, de flesta torkar ut håret, så välj hellre en som reparerar.


Puss/Nati

28 kommentarer:

Vintage and Stardust sa...

Tack för lovely tips! Hoppas du får en fin dag:)

Kram
/Line

Anonym sa...

den sistnämnda är sjukt bra, den tipsar jag också om :-)

Anonym sa...

Sätter du i håret själv? Är det keratin som du värmer fast?
Gissar att det är någon som hjälper dig?
Berätta gärna!

Anonym sa...

Hej! Var kan man köpa Schwarzkopf BC bonacure hairherapy i stockholm? Kram! :)

Rita sa...

Oooo! Tack för tipset! De har ju tagit bort min älskling Osis Scream, måste testa denna istället!

Lucid sa...

Kan du inte visa före- och efterbilder på när du har och inte har löshår. Eller rota fram några gamla.

Anonym sa...

Håller med lucida, visa före och efter bilder! :)

Anonym sa...

Har den, den är verkligen skitbra. Men jag tycker inte att den luktar så gott :/

Anonym sa...

vart köper du ditt hår någonstanns?/ Camilla

Anonym sa...

Den där produkten brukar jag också använda. Den är verkligen bra =)

Anonym sa...

vad kostar den och vart kan man köpa/beställa den?

Anonym sa...

hej natacha! du det där ang. din utväxt och att du ska färga den igen o det, kan du inte antingen låta ditt mörka hår växa ut/färga en mörk färg, eftersom det är ditt naurliga? ja menar, du är ju brunett igentligen! jag tycker du ska göra det. :p kan du inte visa en bild på dig, när du var brunett?

Anonym sa...

Hur mycket kostar det? blir det då platina blont när du färgat?

Kram ha de bra!

Anonym sa...

Hei Natacha!
Er det Wella color touch du bruker til å tone håret?
Klem Hanna

Anonym sa...

Redkens - Allsoft är oxå grymt bra.
Den är även bra på löshår.

/C

Anonym sa...

Hur mycket kostar håret?

Anonym sa...

Hej Natascha!

Undrar hur mkt det kostar att köpa hår av den tjejen. (Vågar inte ringa haha).
Svara gärna i min blogg så jag inte missar svaret.

//Sanna www.miss0.blogg.se

Anonym sa...

Hej ! såg att du svettsar på håret .. varför använder du inte tejp, de skulle visst vara det bästa för håret enligt Miss Sweden http://ceciliakristensen.blogg.se

/Erika

Anonym sa...

om du vill ha glansigt också så prova http://teamsugar.com/files/images/B000BIZSY4.01._AA270_SCLZZZZZZZ_.jpg den där, som en glansgivande fuktinpackning ungefär, så ser inte håret fett ut heller :)

Anonym sa...

Har aldrig testat löshår, men kanske borde göra det :) Har ganska tunt hår. Vet du nåt man kan äta för tjockare hår? :) Pöss

FinaFia sa...

Tack för tipset speciellt det om glansprodukter, det hade jag ingen aning om!

Anonym sa...

Undrar hur mycket de där löshåret kostar? Och om det är träns? Kram Li

Anonym sa...

mer egna bilder på dig!
tack för tipset.

Anonym sa...

Hur får man ut löshår som sitter fast med keratin wax snälla svara! DU är bäst!<3

Anonym sa...

Måste hålla med, den produkten är en av dom bästa på marknaden.

en färg som skulle passa dig super bra är Chokladbrun.

Ha en bra dag

Anonym sa...

Hej! Färgen är inte mörkblond på denna hårslinga :) Och medel kan inte reparera håret. Ett skadat hår med ex. kluvna toppar är alltid skadade. Dock kan man mjuka upp håret med silikondroppar och andra bra saker. Men det läker inte ett skadat hår! Annars gillar jag Schwarzkopfs produkter, använder deras schampoo och balsam! Ha det fint! Häls. Frisören!

Anonym sa...

Natascha! Du glömde skriva hela hennes nummer, jag vill gärna köpa hår, men det fattas siffror! Hoppas du ser detta :) Puss!

Anonym sa...

Snäälllaaaa, ge mig hennes nummer! :) hihi! Vill också köpa nytt hår ;) Puss!